Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8034
Title: Шляхи підвищення конкурентоспроможності готелю «Grand Pettine»
Other Titles: Ways to improve the competitiveness of hotel «Grand Pettine»
Authors: Герганова, М.П.
Issue Date: 2018
Keywords: готельне підприємство
конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентне середовище
лояльність споживачів
маркетинг відносин
hotel enterprise
competition
competitiveness
competitive advantages
competitive environment
consumer loyalty
marketing relationships
Abstract: У роботі розглядаються науково-теоретичні та прикладні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства готельного бізнесу. Проаналізовано сучасний стан готелю «Grand Pettine», а саме його конкуренте середовище, конкурентоспроможність та конкурентні переваги. Запропоновано механізм формування програми лояльності споживачів готельних послуг, який спрямований на підвищення конкурентоспроможності готелю «Grand Pettine».
The work deals with the scientific-theoretical and applied aspects of ensuring the competitiveness of the hotel business. The current state of the hotel «Grand Pettine» was analyzed, its competitor's environment, competitiveness and competitive advantages. The mechanism of customer loyalty of hotel services is proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8034
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf347,92 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf273,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.