Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8045
Назва: Товарознавча характеристика асортименту, споживчих властивостей та експертиза парфумерних товарів
Інші назви: Commodity characteristics of the assortment, consumer properties and expert examination of perfumery goods
Автори: Савкова, А.М.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: парфумерні вироби
ринок
споживчі властивості
асортимент
особливості експертизи
якість
фальсифікація
інспекційна перевірка
захист прав споживачів
perfumery
market
consumer properties
assortment
expertise
quality
falsification
inspection inspection
consumer rights protection
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано особливості формування асортименту парфумерних товарів на ринку України; визначено чинники, що формують споживчі властивості парфумерних товарів; надано характеристику об’єктам дослідження та застосовано основні методи дослідження при проведенні експертизи якості; досліджено особливості проведення товарознавчої експертизи парфумерних товарів; проведено експертизу парфумерних товарів із застосуванням експертного методу; визначено особливості ідентифікації та фальсифікації парфумерних товарів; розроблено методику проведення інспекційної перевірки реалізації парфумерних товарів (за матеріалами ТОВ «Науково-дослідний інститут судової експертизи та оцінки») та надано рекомендації споживачам щодо захисту своїх прав при придбанні та використанні парфумерних товарів.
The peculiarities of the formation of the range of perfumery products in the Ukrainian market are analyzed; the factors forming the consumer properties of perfumery goods are determined; the characteristics of the objects of research were given and the main methods of research were used during the quality examination; the features of conducting commodity examination of perfumery goods are investigated; Expertise of perfumery products with the use of an expert method was conducted; the features of identification and falsification of perfumery goods are determined; developed a methodology for carrying out the inspection inspection of the implementation of perfumery products (based on the materials of LLC "Research Institute of Forensic Examination and Evaluation") and provided advice to consumers to protect their rights in the purchase and use of perfumery products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8045
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf469,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf555,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.