Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавкова, А.М.-
dc.date.accessioned2018-12-11T20:37:19Z-
dc.date.available2018-12-11T20:37:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8045-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано особливості формування асортименту парфумерних товарів на ринку України; визначено чинники, що формують споживчі властивості парфумерних товарів; надано характеристику об’єктам дослідження та застосовано основні методи дослідження при проведенні експертизи якості; досліджено особливості проведення товарознавчої експертизи парфумерних товарів; проведено експертизу парфумерних товарів із застосуванням експертного методу; визначено особливості ідентифікації та фальсифікації парфумерних товарів; розроблено методику проведення інспекційної перевірки реалізації парфумерних товарів (за матеріалами ТОВ «Науково-дослідний інститут судової експертизи та оцінки») та надано рекомендації споживачам щодо захисту своїх прав при придбанні та використанні парфумерних товарів.ru_RU
dc.description.abstractThe peculiarities of the formation of the range of perfumery products in the Ukrainian market are analyzed; the factors forming the consumer properties of perfumery goods are determined; the characteristics of the objects of research were given and the main methods of research were used during the quality examination; the features of conducting commodity examination of perfumery goods are investigated; Expertise of perfumery products with the use of an expert method was conducted; the features of identification and falsification of perfumery goods are determined; developed a methodology for carrying out the inspection inspection of the implementation of perfumery products (based on the materials of LLC "Research Institute of Forensic Examination and Evaluation") and provided advice to consumers to protect their rights in the purchase and use of perfumery products.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпарфумерні виробиru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectспоживчі властивостіru_RU
dc.subjectасортиментru_RU
dc.subjectособливості експертизиru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectфальсифікаціяru_RU
dc.subjectінспекційна перевіркаru_RU
dc.subjectзахист прав споживачівru_RU
dc.subjectperfumeryru_RU
dc.subjectmarketru_RU
dc.subjectconsumer propertiesru_RU
dc.subjectassortmentru_RU
dc.subjectexpertiseru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectfalsificationru_RU
dc.subjectinspection inspectionru_RU
dc.subjectconsumer rights protectionru_RU
dc.titleТоварознавча характеристика асортименту, споживчих властивостей та експертиза парфумерних товарівru_RU
dc.title.alternativeCommodity characteristics of the assortment, consumer properties and expert examination of perfumery goodsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf469,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf555,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.