Формування асортименту споживчих властивостей та особливості проведення експертизи декоративної косметики

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку ринку декоративної косметики в Україні, визначено основні чинники, що формують споживчі властивості та якість декоративної косметики, обґрунтовано класифікацію та характеристику асортименту декоративної косметики. Проаналізовано об’єкти та методи дослідження, розроблено порядок та проведено експертне оцінювання якості виробів декоративної косметики на прикладі зразків губної помади. Запропоновано вдосконалення методики щодо проведення товарознавчої експертизи декоративної косметики.
The work deals with the theoretical aspects of the development of the market of decorative cosmetics in Ukraine, the main factors shaping the consumer properties and quality of decorative cosmetics are determined, the classification and characteristics of the range of decorative cosmetics are substantiated. Author analysis objects and methods developed procedure and conducted expert evaluation of product quality makeup for example, samples of lipstick. Improvement in the conduct of commodity expertise of decorative cosmetics is proposed.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By