Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
Title: Організація менеджменту знань в корпорації
Authors: Балашов, О.В.
Ступак, С.М.
Citation: Балашов О. В. Організація менеджменту знань в корпорації / О. В. Балашов, С. М. Ступак // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 37. - С. 169-176.
Issue Date: 2009
Publisher: Одеський державний економічний університет
Abstract: У статті визначено роль менеджменту знань (МЗ) як критичного елементу культури навчання та фактору створення конкурентних переваг. Уточнено термін „менеджмент знань” як стратегічного активу – каталізатора синергійного ефекту, за необхідної умови урахування контексту. Визначені бар’єри на шляху забезпечення ефективності МЗ. Розроблено моделі організації основних потоків корпора- тивних даних та процесної організації МЗ.In this articles the role of knowledge management (KM) like a critical element of organizational learning and a factor of competition preferences creating isdefined. We have cleared the definition of KM, as a strategic active, catalizer of strategy effect, under necessary condition of context needed. Barriers of KM efficiency supplement are defined. Models of the main corporative data flows organization and KM process organization are developed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
Appears in Collections:Випуск 37



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.