Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалашов, О.В.-
dc.contributor.authorСтупак, С.М.-
dc.date.accessioned2013-12-09T08:43:02Z-
dc.date.available2013-12-09T08:43:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБалашов О. В. Організація менеджменту знань в корпорації / О. В. Балашов, С. М. Ступак // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 37. - С. 169-176.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/805-
dc.description.abstractУ статті визначено роль менеджменту знань (МЗ) як критичного елементу культури навчання та фактору створення конкурентних переваг. Уточнено термін „менеджмент знань” як стратегічного активу – каталізатора синергійного ефекту, за необхідної умови урахування контексту. Визначені бар’єри на шляху забезпечення ефективності МЗ. Розроблено моделі організації основних потоків корпора- тивних даних та процесної організації МЗ.In this articles the role of knowledge management (KM) like a critical element of organizational learning and a factor of competition preferences creating isdefined. We have cleared the definition of KM, as a strategic active, catalizer of strategy effect, under necessary condition of context needed. Barriers of KM efficiency supplement are defined. Models of the main corporative data flows organization and KM process organization are developed.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleОрганізація менеджменту знань в корпораціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 37



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.