PR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти: PR-діяльності вищих навчальних закладів, методи визначення та виміру ефективності PR-заходів.
Проаналізовано: діяльності кафедри маркетингу ОНЕУ та міжнародного конкурсу «Реклама-Фест», а також їх конкурентне середовище, проведений SWOT-аналіз конкурсу, проаналізовані результати письмового та онлайн-опитування учасників міжнародного конкурсу «Реклама-Фест» до та після проведення заходу.
Запропоновано: ввести систему оцінювання роботи студентів з організації PR-заходу, фірмовий стиль конкурсу, що буде поєднувати усі графічні матеріали конкурсу, використання нових інструментів PR.
Thesis consists of three chapters. Object of study: International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)». Diploma thesis deals with theoretical aspects of Public Relations in a Higher Educational Institution and the methods and models of PR-event Effectiveness Measuring.
Thesis consists of three chapters. Object of study: International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)». Diploma thesis deals with theoretical aspects of Public Relations in a Higher Educational Institution and the methods and models of PR-event Effectiveness Measuring.