Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8060
Title: PR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест»)
Other Titles: Public Relations in a Higher Educational Institution (based on the example of International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)
Authors: Анцупова, М.Л.
Issue Date: 2017
Keywords: PR
PR-захід
маркетингові дослідження
канали просування
освітні послуги
комунікативна ефективність
PR
PR–event
marketing research
promotion channels
educational services
communicative effectiveness
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти: PR-діяльності вищих навчальних закладів, методи визначення та виміру ефективності PR-заходів. Проаналізовано: діяльності кафедри маркетингу ОНЕУ та міжнародного конкурсу «Реклама-Фест», а також їх конкурентне середовище, проведений SWOT-аналіз конкурсу, проаналізовані результати письмового та онлайн-опитування учасників міжнародного конкурсу «Реклама-Фест» до та після проведення заходу. Запропоновано: ввести систему оцінювання роботи студентів з організації PR-заходу, фірмовий стиль конкурсу, що буде поєднувати усі графічні матеріали конкурсу, використання нових інструментів PR.
Thesis consists of three chapters. Object of study: International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)». Diploma thesis deals with theoretical aspects of Public Relations in a Higher Educational Institution and the methods and models of PR-event Effectiveness Measuring.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8060
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат.pdf399,41 kBAdobe PDFView/Open
Кваліфікаційна робота.pdf1,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.