Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8060
Title: | PR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест») |
Other Titles: | Public Relations in a Higher Educational Institution (based on the example of International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest») |
Authors: | Анцупова, М.Л. |
Issue Date: | 2017 |
Keywords: | PR PR-захід маркетингові дослідження канали просування освітні послуги комунікативна ефективність PR PR–event marketing research promotion channels educational services communicative effectiveness |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти: PR-діяльності вищих навчальних закладів, методи визначення та виміру ефективності PR-заходів.
Проаналізовано: діяльності кафедри маркетингу ОНЕУ та міжнародного конкурсу «Реклама-Фест», а також їх конкурентне середовище, проведений SWOT-аналіз конкурсу, проаналізовані результати письмового та онлайн-опитування учасників міжнародного конкурсу «Реклама-Фест» до та після проведення заходу.
Запропоновано: ввести систему оцінювання роботи студентів з організації PR-заходу, фірмовий стиль конкурсу, що буде поєднувати усі графічні матеріали конкурсу, використання нових інструментів PR. Thesis consists of three chapters. Object of study: International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)». Diploma thesis deals with theoretical aspects of Public Relations in a Higher Educational Institution and the methods and models of PR-event Effectiveness Measuring. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8060 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат.pdf | 399,41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Кваліфікаційна робота.pdf | 1,31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.