Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнцупова, М.Л.-
dc.date.accessioned2018-12-11T22:08:23Z-
dc.date.available2018-12-11T22:08:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8060-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти: PR-діяльності вищих навчальних закладів, методи визначення та виміру ефективності PR-заходів. Проаналізовано: діяльності кафедри маркетингу ОНЕУ та міжнародного конкурсу «Реклама-Фест», а також їх конкурентне середовище, проведений SWOT-аналіз конкурсу, проаналізовані результати письмового та онлайн-опитування учасників міжнародного конкурсу «Реклама-Фест» до та після проведення заходу. Запропоновано: ввести систему оцінювання роботи студентів з організації PR-заходу, фірмовий стиль конкурсу, що буде поєднувати усі графічні матеріали конкурсу, використання нових інструментів PR.ru_RU
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study: International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)». Diploma thesis deals with theoretical aspects of Public Relations in a Higher Educational Institution and the methods and models of PR-event Effectiveness Measuring.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectPRru_RU
dc.subjectPR-західru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectканали просуванняru_RU
dc.subjectосвітні послугиru_RU
dc.subjectкомунікативна ефективністьru_RU
dc.subjectPRru_RU
dc.subjectPR–eventru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectpromotion channelsru_RU
dc.subjecteducational servicesru_RU
dc.subjectcommunicative effectivenessru_RU
dc.titlePR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест»)ru_RU
dc.title.alternativePublic Relations in a Higher Educational Institution (based on the example of International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf399,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.