Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8061
Назва: | Маркетинг послуг підприємства «Amsterdam» ТОВ «Елеонора» на ринку готельно-ресторанного бізнесу |
Інші назви: | Services marketing of the enterprise «Amsterdam» LLC « Eleanor » on hotel and restaurant industry market |
Автори: | Сисоєва, А.В. |
Дата публікації: | 2017 |
Ключові слова: | послуга комплекс макркетингу послуг готель-ресторан «Amsterdam» інтернет-маркетинг програма лояльності services services marketing Hotel and Restaurant «Amsterdam» internet-marketing loyalty program |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємства «Amsterdam» ТОВ «Елеонора».
У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності та особливостей послуг, комплексу маркетингу послуг. Проведено аналіз основних економічних показників господарської і фінансової діяльності ТОВ «Елеонора», проведено маркетингові дослідження готелю-ресторану «Amsterdam», в тому числі кластерний аналіз та регресійний аналізи.
Проаналізовано маркетингове середовище та сучасний комплекс маркетингу послуг «Amsterdam» ТОВ «Елеонора», вплив інтернет-маркетингу в сучасних міжнародних моделях маркетингу послуг, а також його вплив на діяльність «Amsterdam» ТОВ «Елеонора».
Запропоновані наступні шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства: введення додаткових послуг готелю-ресторану «Amsterdam», створення мобільного додатку лояльності та корпоративного сайту. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the essence and features of services, services marketing. In the diploma were analyzed main economic indicators of the financial activity «Amsterdam» LLC « Eleanor », was viewed marketing mix of the enterprise, were used different methods of marketing research such as cluster and regression analysis._The author proposed to enter the additional services, create a mobile application for increasing clients loyalty and create corporate site. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8061 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота.pdf | 643,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат.pdf | 485,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.