Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8062
Title: Комунікаційна політика в системі маркетингу на прикладі магазину одягу «Meelan»
Other Titles: Communicational policy in the marketing system on the example of clothing store «Meelan»
Authors: Руснак, М.В.
Issue Date: 2017
Keywords: маркетингова кампанія
комунікаційна політика
інтернет-магазин
контент-стратегія
соціальні мережі
marketing campaign
communication policy
online store,
content strategy
social networking
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової політики комунікацій в системі маркетингу. Проаналізовано діяльність підприємства Інтернет-магазину одягу «Meelan». Запропоновано шляхи подолання виявлених перешкод завдяки проведенню рекламної кампанії в Instagram, введенні контент стратегії на сайт «Meelan» та в соціальні мережі, використанню відеороликів на відеохостингу Youtube.
The work deals with the theoretical aspects of communicational politics in the marketing system. Author analysis the activity of the clothing online shop "Meelan". The ways of overcoming the detected obstacles in the communicational system are offered. Also there were offers such as conducting an advertising campaign in Instagram, using the content strategy on the site "Meelan" and in social networks, the use of videos on the video hosting Youtube.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8062
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf540,38 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf158,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.