Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8062
Назва: Комунікаційна політика в системі маркетингу на прикладі магазину одягу «Meelan»
Інші назви: Communicational policy in the marketing system on the example of clothing store «Meelan»
Автори: Руснак, М.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетингова кампанія
комунікаційна політика
інтернет-магазин
контент-стратегія
соціальні мережі
marketing campaign
communication policy
online store,
content strategy
social networking
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової політики комунікацій в системі маркетингу. Проаналізовано діяльність підприємства Інтернет-магазину одягу «Meelan». Запропоновано шляхи подолання виявлених перешкод завдяки проведенню рекламної кампанії в Instagram, введенні контент стратегії на сайт «Meelan» та в соціальні мережі, використанню відеороликів на відеохостингу Youtube.
The work deals with the theoretical aspects of communicational politics in the marketing system. Author analysis the activity of the clothing online shop "Meelan". The ways of overcoming the detected obstacles in the communicational system are offered. Also there were offers such as conducting an advertising campaign in Instagram, using the content strategy on the site "Meelan" and in social networks, the use of videos on the video hosting Youtube.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8062
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf540,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf158,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.