Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНеупокоєва, К.М.-
dc.date.accessioned2018-12-11T22:28:15Z-
dc.date.available2018-12-11T22:28:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8064-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – підприємство «ITREND». У роботі розглядаються теоретичні аспекти інтернет-маркетингу, розглянуто специфіку просування у даній галузі. Проаналізовано маркетингове середовище ринку послуг. На основі аналізу конкурентоспроможності в сфері інтернет та аналізу головних показників аналітиці Google Analytics зроблений подієвий інтернет-маркетинг щодо вдосконалення рекламної кампанії «ITREND». Детально проаналізовано конкурентоспроможність підприємства «ITREND». Розглянуто процес організації рекламних кампаній. Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом удосконалення процесу організації рекламних кампаній, використання нових методів залучення уваги споживачів через сферу інтернет.ru_RU
dc.description.abstractMaster's qualification work consists of three sections. The object of research - the enterprise "ITREND". The theoretical aspects of Internet marketing are considered in the work, the specificity of advancement in this field is considered. The marketing environment of the market of services is analyzed. Based on the analysis of Internet competitiveness and analysis of key indicators of Google Analytics, an on-line Internet marketing has been done to improve the ITREND advertising campaign. Competitiveness of "ITREND" company is analyzed in detail. The process of organizing advertising campaigns is considered. The solution of existing problems is proposed, by improving the process of organizing advertising campaigns, using new methods of attracting consumers' attention through the Internet.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectринок послугru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectрекламні кампаніїru_RU
dc.subjectinternet marketingru_RU
dc.subjectmarket of servicesru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectpromotionru_RU
dc.subjectadvertising campaignsru_RU
dc.titleІнтернет-маркетинг підприємства «ITREND» на ринку послугru_RU
dc.title.alternativeInternet-marketing of the enterprise "ITREND”» in the market of servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf242,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf174,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.