Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8065
Title: Event-маркетинг в діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів “Реклама-Фест”
Other Titles: Event-marketing in а Higher Education Institutions (based on the example of "The International contest for students and schoolchildren "Reklama-Fest”)
Authors: Матчина, В.В.
Issue Date: 2017
Keywords: Event-маркетинг
комунікативна політика
комунікація
маркетинг
просування
залучення
Event-marketing
communicative politics
communication,
marketing
promotion
engagement
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – кафедра маркетингу Одеського національного економічного університету, Міжнародний конкурс для студентів та школярів «Реклама-Фест». У роботі розглядаються теоретичні аспекти інтеграції маркетингової комунікативної політики, сутність та особливості event-маркетингу, дослідження основних елементів вищого навчального закладу, подієвий маркетинг в освітніх послугах. Проаналізовано маркетингове середовище кафедри маркетингу Одеського національного економічного університету. Розглянуто процес організації Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”. На основі маркетингового дослідження зроблені висновки щодо рекламної продукції «Реклама-Фест». Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом удосконалення процесу організації Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”, використання нових методів залучення спонсорів та партнерів і засобів залучення учасників.
Thesis consists of three chapters. Object of study - Department of Marketing of the Odessa National Economic University, The International contest for students and schoolchildren "Reklama-Fest”. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the integration of marketing communication policy, the essence and features of event marketing, the study of the main elements of a higher education institution, event marketing in educational services. The marketing environment of the Department of Marketing of the Odessa National Economic University is analyzed. The process of organization of the International competition "Advertising-Fest" is considered. On the basis of marketing research, conclusions were drawn about advertising products "Advertising-Fest" The solution of existing problems is proposed, by improving the process of organization of the International Advertising-Fest Competition, the use of new methods of attracting sponsors and partners and means of involving participants.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8065
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf530,78 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf479,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.