Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8066
Назва: | Інтернет-маркетинг малого бізнесу при виході на нові ринки |
Інші назви: | Internet-marketing for small businesses with entering to new markets |
Автори: | Маліцький, І.І. |
Дата публікації: | 2017 |
Ключові слова: | інтернет маркетинг малий бізнес торгівля комплекс маркетингу інтернет-маркетинг internet marketing small businesses trade marketing complex internet-marketing |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності ФОП «Кучерюк О.В.» у глобальній мережі Інтернет.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти місця та ролі Інтернет-маркетингу в діяльності підприємства, формування комплекса маркетингу в Інтернет середовищі, використання сучасних інструментів Інтернет-маркетингу.
Проаналізовано основні показники діяльності ФОП «Кучерюк О.В.», проведено аналіз товарної, цінової, збутової та комунікативної політики ФОП «Кучерюк О.В.», дана оцінка Інтернет-діяльності ФОП «Кучерюк О.В.».
Запропоновано формування каналу розподілу для ФОП «Кучерюк О.В.» в Інтернетi, складання плану рекламної кампанії в Інтернет-середовищі. The Master’s qualification work consists of three chapters. Object of research – marketing activities process of individual entrepreneur «Kucheryuk Olga Vitalievna» in the global Internet-network. The theoretical aspects of Internet-marketing place and role at the enterprise activity, formation of a marketing complex in the Internet environment, using of modern Internet-marketing tools are considered in qualification work. The main indicators of individual entrepreneur «Kucheryuk Olga Vitalievna» activity are analyzed; analysis of commodity, price, marketing and communicative policy of individual entrepreneur «Kucheryuk Olga Vitalievna» is performed and his Internet-activity evaluation is given.The formation of a distribution channel for individual entrepreneur «Kucheryuk Olga Vitalievna» in Internet, the drawing up an advertising campaign plan in the Internet environment are proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8066 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота.pdf | 554,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат.pdf | 156,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.