Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8066
Назва: Інтернет-маркетинг малого бізнесу при виході на нові ринки
Інші назви: Internet-marketing for small businesses with entering to new markets
Автори: Маліцький, І.І.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: інтернет
маркетинг
малий бізнес
торгівля
комплекс маркетингу
інтернет-маркетинг
internet
marketing
small businesses
trade
marketing complex
internet-marketing
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності ФОП «Кучерюк О.В.» у глобальній мережі Інтернет. У роботі розглядаються теоретичні аспекти місця та ролі Інтернет-маркетингу в діяльності підприємства, формування комплекса маркетингу в Інтернет середовищі, використання сучасних інструментів Інтернет-маркетингу. Проаналізовано основні показники діяльності ФОП «Кучерюк О.В.», проведено аналіз товарної, цінової, збутової та комунікативної політики ФОП «Кучерюк О.В.», дана оцінка Інтернет-діяльності ФОП «Кучерюк О.В.». Запропоновано формування каналу розподілу для ФОП «Кучерюк О.В.» в Інтернетi, складання плану рекламної кампанії в Інтернет-середовищі.
The Master’s qualification work consists of three chapters. Object of research – marketing activities process of individual entrepreneur «Kucheryuk Olga Vitalievna» in the global Internet-network. The theoretical aspects of Internet-marketing place and role at the enterprise activity, formation of a marketing complex in the Internet environment, using of modern Internet-marketing tools are considered in qualification work. The main indicators of individual entrepreneur «Kucheryuk Olga Vitalievna» activity are analyzed; analysis of commodity, price, marketing and communicative policy of individual entrepreneur «Kucheryuk Olga Vitalievna» is performed and his Internet-activity evaluation is given.The formation of a distribution channel for individual entrepreneur «Kucheryuk Olga Vitalievna» in Internet, the drawing up an advertising campaign plan in the Internet environment are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8066
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf554,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf156,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.