Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8067
Назва: Маркетингова діяльність промислових підприємств на ринку В2С
Інші назви: Marketing activities of industrial enterprises in the B2C market
Автори: Макаренко, Р.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетингова діяльність
ринок В2С
комплекс маркетингових комунікацій
інтегровані маркетингові комунікації
ТОВ «Телекарт-прилад»
мерчандайзинг
marketing activity
B2C market
marketing communication complex
integrated marketing communications
Telecard-device LLC
merchandising
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються поняття та сутність маркетингу на споживчому ринку та його відмінність від промислового маркетингу, характеристика B2C як форми електронної комерції на споживчому ринку та комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємств на ринку В2С. Зроблено аналіз застосування маркетингових інструментів та оцінено ефективность використання інтернет-технологій в маркетинговій діяльності ТОВ «Телекарт-прилад». Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом удосконалення комунікаційної політики, а саме розробкою та впровадження відділу мерчандайзингу інтернет-магазину в структуру ТОВ «Телекарт-прилад».
The concept and essence of marketing on the consumer market and its distinction from industrial marketing, B2C characterization as a form of electronic commerce in the consumer market and communication policy as an element of the complex of marketing of the enterprises in the B2C market are considered in the paper. The analysis of the application of marketing tools is made and the efficiency of using Internet technologies in marketing activity of LLC " Telecard-device " is estimated. The solution of existing problems, through improvement of communication policy, namely, the development and implementation of the merchandising department of the Internet store in the structure of LLC "Telecard-device", is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8067
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf291,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf160,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.