Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8069
Назва: Маркетингова діяльність компанії ТОВ «Мітрідат Одеса» на ринку транспортних послуг
Інші назви: Marketing services of the company LLC " Mithridat Odessa "on the road transport service
Автори: Гусятнікова, А.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетинг послуг
транспортні послуги
маркетинг
просування
marketing of services
transport services
marketing
promotion
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність на ринку транспортних послуг. У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингу послуг, фактори які впливають на маркетингову діяльність, сутність та особливості маркетингової діяльності на ринку транспортних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Мітрідат Одеса». Проведено аналіз конкурентного середовища та дослідження інтернет – маркетингової діяльності компанії. На основі маркетингового дослідження розроблені рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Мітрідат Одеса». Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом розробки нової кадрової програми щодо мотивації персоналу компанії та проведенням рекламних заходів для підвищення конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг.
Thesis consists of three chapters. Object of research - marketing activity in the market of transport services. The theoretical aspects of marketing of services, factors influencing marketing activity, essence and features of marketing activity in the market of transport services are considered in the work. The marketing activity of "Mitridat Odesa LLC" is analyzed. The analysis of the competitive environment and research of Internet marketing activity of the company was conducted. On the basis of marketing research, recommendations for increasing the efficiency of marketing activities of LLC "Mitridad Odesa" have been developed. The solution of existing problems is proposed by developing a new personnel program for motivating company personnel and carrying out promotional measures for increasing competitiveness in the market of transport services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8069
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf571,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота.pdf533,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.