Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8070
Назва: Інтернет-маркетинг вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів “Реклама-Фест”)
Інші назви: Event-marketing in а Higher Education Institutions (based on the example of "The International contest for students and schoolchildren "Reklama-Fest”
Автори: Кацан, М.Ю.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: event-маркетинг
комунікативна політика
комунікація
маркетинг
просування
залучення
event-marketing
communicative politics
communication
marketing
promotion
engagement
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – кафедра маркетингу Одеського національного економічного Фест». У роботі розглядаються теоретичні аспекти інтеграції маркетингової комунікативної політики, сутність та особливості event-маркетингу, дослідження основних елементів вищого навчального закладу, подієвий маркетинг в освітніх послугах. Проаналізовано маркетингове середовище кафедри маркетингу Одеського національного економічного університету. Розглянуто процес організації Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”. На основі маркетингового дослідження зроблені висновки щодо рекламної продукції «Реклама-Фест» Запропоновано вирішення існуючих проблем, шляхом удосконалення процесу організації Міжнародного конкурсу “Реклама-Фест”, використання нових методів залучення спонсорів та партнерів і засобів залучення учасників.
Thesis consists of three chapters. Object of study - Department of Marketing of the Odessa National Economic University, The International contest for students and schoolchildren "Reklama-Fest”. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the integration of marketing communication policy, the essence and features of event marketing, the study of the main elements of a higher education institution, event marketing in educational services. The marketing environment of the Department of Marketing of the Odessa National Economic University is analyzed. The process of organization of the International competition "Advertising-Fest" is considered. On the basis of marketing research, conclusions were drawn about advertising products "Advertising-Fest".The solution of existing problems is proposed, by improving the process of organization of the International Advertising-Fest Competition, the use of new methods of attracting sponsors and partners and means of involving participants.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8070
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf456,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf181,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.