Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8071
Назва: Маркетинг послуг у сфері інформаційних технологій на прикладі ФОП “Андреєв О. Г.”
Інші назви: Services marketing in information technologies using an example of PI "Andreev O.G."
Автори: Киркілан, Є.В.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: послуга
інформаційні технології
маркетинг
інтернет
просування
маркетинг послуг
service
information technology
marketing
internet
promotion
marketing services
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття “послуга” та маркетинг послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність ФОП “Андреєв О. Г” в сучасних умовах. Запропоновано залучити менеджера з маркетингу до штату компанії, провести редизайн сайту та покращити показники комунікаційної діяльності підприємства. Всі рекомендації були внесені за умови отримання економічного та комунікаційного ефекту.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of "service" and marketing services. The marketing activity of PI "Andreev O. G" is analyzed. It is proposed to involve the marketing manager to the company's staff, to redesign the site and to improve the indicators of the communication activity of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8071
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf195,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf202,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.