Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8104
Назва: Напрями розробки стратегії конкурентоспроможності готельного підприємства
Інші назви: Areas of development of hotel business competitiveness strategy
Автори: Іон, Ю.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: готельне підприємство
конкурентоспроможність
hotel enterprise
competitiveness
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є обґрунтування пропозицій та методів щодо оцінки конкурентного стану готельних підприємств, визначення заходів щодо формування стратегії конкурентоспроможності готелю.
The purpose of the study is to substantiate the proposals and methods for assessing the competitive position of hotel enterprises, identifying measures for the formation of the hotel's competitiveness strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8104
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf171,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.