Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105
Назва: | Удосконалення організації конференц-сервісу в готелях |
Інші назви: | Improvement of conference service organization in hotels |
Автори: | Копилов, М.С. |
Дата публікації: | 2018 |
Ключові слова: | конференц-сервіс конференц послуги конкуренція конференц-сервісу conference-service conference conference competition |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Об’єктом дослідження є готельний комплекс «Чорне море – Парк Шевченко».
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організація конференц-сервісу даного підприємства.
Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій з підвищення організації конференц-сервісу та роботи готельного комплексу «Чорне море Парк Шевченка». Qualification work consists of the introduction, three sections, conclusions and the list of the used sources. An object of a research is hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». A subject of research - organization conference service in hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». The purpose of work is development strategy and promotions to improve organization of conference service and hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота.pdf | 231,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.