Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105
Назва: Удосконалення організації конференц-сервісу в готелях
Інші назви: Improvement of conference service organization in hotels
Автори: Копилов, М.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конференц-сервіс
конференц послуги
конкуренція конференц-сервісу
conference-service
conference
conference competition
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Об’єктом дослідження є готельний комплекс «Чорне море – Парк Шевченко». Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організація конференц-сервісу даного підприємства. Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій з підвищення організації конференц-сервісу та роботи готельного комплексу «Чорне море Парк Шевченка».
Qualification work consists of the introduction, three sections, conclusions and the list of the used sources. An object of a research is hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». A subject of research - organization conference service in hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». The purpose of work is development strategy and promotions to improve organization of conference service and hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf231,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.