Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105
Title: Удосконалення організації конференц-сервісу в готелях
Other Titles: Improvement of conference service organization in hotels
Authors: Копилов, М.С.
Issue Date: 2018
Keywords: конференц-сервіс
конференц послуги
конкуренція конференц-сервісу
conference-service
conference
conference competition
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Об’єктом дослідження є готельний комплекс «Чорне море – Парк Шевченко». Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організація конференц-сервісу даного підприємства. Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій з підвищення організації конференц-сервісу та роботи готельного комплексу «Чорне море Парк Шевченка».
Qualification work consists of the introduction, three sections, conclusions and the list of the used sources. An object of a research is hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». A subject of research - organization conference service in hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». The purpose of work is development strategy and promotions to improve organization of conference service and hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko».
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf231,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.