Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105
Title: | Удосконалення організації конференц-сервісу в готелях |
Other Titles: | Improvement of conference service organization in hotels |
Authors: | Копилов, М.С. |
Issue Date: | 2018 |
Keywords: | конференц-сервіс конференц послуги конкуренція конференц-сервісу conference-service conference conference competition |
Abstract: | Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Об’єктом дослідження є готельний комплекс «Чорне море – Парк Шевченко».
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організація конференц-сервісу даного підприємства.
Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій з підвищення організації конференц-сервісу та роботи готельного комплексу «Чорне море Парк Шевченка». Qualification work consists of the introduction, three sections, conclusions and the list of the used sources. An object of a research is hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». A subject of research - organization conference service in hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». The purpose of work is development strategy and promotions to improve organization of conference service and hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота.pdf | 231,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.