Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8106
Назва: Управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств у сфері екологічного туризму
Інші назви: Managing the competitiveness of tourism enterprises in the field of ecological tourism
Автори: Кузьміних, К.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентоспроможність
екологічний тур
ефективність
калькулювання витрат
точка беззбитковості
інвестиційні витрати
CVP-аналіз
competitiveness
environmental tour
efficiency
costing
break-even point
investment costs
CVP analysis
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом дослідження є процес забезпечення сталого рівня конкурентоспроможності підприємств, що надають послугу у сфері екологічного туризму. Предметом дослідження виступають теоретичні, методологічні та практичні питання управління конкурентоспроможністю послуг у сфері екологічного туризму на прикладі ТОВ «Тартус-тур». У роботі досліджуються теоретичні основи ефективності операційної діяльності підприємств на ринку туристичних послуг. Аналізується стан фінансово-господарської діяльності ТОВ «Тартус-тур» за 2014-2016 роки. Обґрунтовуються пропозиції із впровадження трьох нових екологічних турів. За результатами дослідження підрахована економічна доцільність впровадження вказаних продуктових інновацій, проаналізовано структуру та обсяг необхідних витрат, за допомогою CVP-аналізу визначено критичні обсяги реалізації нових екологічних турів. Наведені результати аналізу й рекомендації можуть застосовуватися вітчизняними туристичними підприємствами, що на нашу думку, обумовлює практичну цінність роботи.
Thesis consists of an introduction, three sections of the main part, conclusions, list of sources used and applications. The object of research is the process of ensuring a sustainable level of competitiveness of enterprises providing services in the field of environmental tourism. In this work the theoretical bases of the operational activity of enterprises in the market of tourist services are investigated. The state of financial-economic activity of LLC "Tartus-Tour" for 2014-2016 is analyzed. The proposals for the implementation of three new environmental tours are substantiated. According to the results of the study, the economic expediency of introducing these product innovations has been calculated, the structure and amount of necessary expenditures have been analyzed, with the help of CVP analysis the critical volumes of implementation of new ecological tours are determined. The given results of the analysis and recommendations can be used by domestic tourist enterprises, which, in our opinion, determines the practical value of the work. The subject of the research is theoretical, methodological and practical issues of managing the competitiveness of services in the field of ecological tourism, for example, LLC Tartus-Tour.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8106
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf287,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.