Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8107
Назва: Шляхи підвищення ефективності організації виїзного туризму
Інші назви: Ways to improve the efficiency of organization of outbound tourism
Автори: Мазуркевич, М.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: економічна ефективність
виїзний тур
екскурсійна програма
калькулювання витрат
точка беззбитковості
СVP-аналіз
economic efficiency
outing tour
excursion program
cost calculation
break-even point
SVP-analysis
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом дослідження є процес управління економічною ефективністю туроператорської діяльності на ринку виїзного туризму. Предметом дослідження виступають теоретичні, методологічні та практичні питання підвищення ефективності організації виїзних турів на прикладі ТОВ «Веді Тургруп-Україна». У роботі досліджуються теоретичні основи ефективності туроператорської діяльності з проектування та реалізації виїзних турів. Аналізується стан фінансово-господарської діяльності ТОВ «Веді Тургруп-Україна» за 2014-2016 роки. Обґрунтовуються пропозиції із включення до складу стандартних комплексних виїзних турів підприємства додаткових екскурсійних програм. За результатами дослідження підрахована економічна доцільність впровадження запропонованих продуктових інновацій, за допомогою методики СVP-аналізу визначено критичні обсяги реалізації турів до Праги, що містять спроектовані нові екскурсії. Наведені результати аналізу й рекомендації можуть застосовуватися вітчизняними туристичними підприємствами, що на нашу думку, обумовлює практичну цінність роботи.
Thesis consists of an introduction, three sections of the main part, conclusions, list of sources used and applications. The object of research is the process of managing the economic efficiency of tour operator activities in the market of outbound tourism. The subject of the research is theoretical, methodological and practical issues of improving the efficiency of organization of outbound tours on the example of LLC Vedi Turgrup-Ukraine. The theoretical bases of the tour operator's activity on the design and implementation of outbound tours are investigated in the work. The state of financial and economic activity of "Vedi Turgrup-Ukraine" LLC for 2014-2016 is analyzed. The proposals for inclusion of additional excursion programs into the standard round trips of the enterprise are substantiated. According to the results of the study the economic expediency of introducing proposed product innovations has been calculated, with the help of the SVP-analysis method, critical volumes of tours to Prague have been determined containing newly designed excursions. The given results of the analysis and recommendations can be used by domestic tourist enterprises, which, in our opinion, determines the practical value of the work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8107
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf359,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.