Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8108
Назва: Франчайзинг в туризмі як варіант розвитку бізнесу
Інші назви: Franchising in tourism as an option for business development
Автори: Скопець, Г.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: франчайзинг
туризм
franchising
tourism
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та методичних положень, розроблення рекомендацій щодо формування та розвитку франчайзингових мереж туристичних підприємств.
The aim of the qualification work is to substantiate theoretical and methodological provisions, to develop recommendations for the formation and development of franchising networks of tourist enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8108
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf480,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.