Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8109
Назва: Підвищення конкурентоспроможності послуг туристичного підприємства на ринку сільського зеленого туризму
Інші назви: Increasing the competitiveness of tourist enterprise services in the rural green tourism market
Автори: Тіхтієвська, Х.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: туристичний продукт
конкурентоспроможність послуг
господарська діяльність
ринок сільського зеленого туризму
туристичне підприємство
реклама
конкуренція
tourist product
competitiveness of services
economic activity
rural green tourism market
travel company
advertising
competition
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Об'єктом дослідження є процеси формування конкурентоспроможних послуг на ринку сільського зеленого туризму. Предмет дослідження - сукупність науково-теоретичних і практичних аспектів управління конкурентоспроможністю послуг туристичного підприємства. У роботі досліджено теоретичні та методологічні проблеми формування туристичного продукту сільського зеленого туризму в діяльності туристичного підприємства, досвід управління конкурентоспроможністю послуг туристичного оператора «Вилкове Тур». Проаналізовано сучасні підходи до формування турподукту сільского зеленого туризму на засадах співробітництва з виноробами та умови взаємодії з постачальниками послуг щодо забезпечення конкурентоспроможності туристичних послуг, обґрунтовано напрями формування нового туристичного продукту туроператора у сфері сільського зеленого туризму в умовах конкуренції. Здійснено аналіз умов і факторів підвищення конкурентоспроможності послуг туристичного підприємства на ринку сільського зеленого туризму. За результатами дослідження запропоновано комплекс заходів щодо підвищення конкурентоспроможності послуг туристичного підприємства «Вилкове Тур».
The qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions and a list of sources used. The object of research is the processes of formation of competitive services in the market of rural green tourism. The subject of research - a set of scientific, theoretical and practical aspects of the management of the competitiveness of tourist enterprise services. The theoretical and methodological problems of forming a tourism product of rural green tourism in the activity of a tourist enterprise, experience in managing the competitiveness of the tourist operator "Vilkovo Tur" are researched in the paper. The contemporary approaches to the formation of the tourist culture of rural green tourism on the basis of cooperation with winegrowers and the conditions of interaction with service providers in order to ensure the competitiveness of tourist services are analyzed, directions of the formation of a new tourist product of a tour operator in the field of rural green tourism in the conditions of competition are grounded. The analysis of conditions and factors of increase of competitiveness of tourist enterprise services in the market of rural green tourism is carried out. According to the results of the study, a set of measures aimed at increasing the competitiveness of the tourist enterprise "Vilkovo Tur" services was proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8109
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf223,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.