Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8120
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень туристичного ринку
Інші назви: Improvement of marketing activity of the enterprise on the basis of studies of the tourist market
Автори: Додон, Ю.Є.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова діяльність
туристичні ринки
marketing activities
tourist markets
Короткий огляд (реферат): Метою цього дослідження є визначення шляхів вдосконалення маркетингової діяльності та розробка стратегії у досліджуваній туристичній фірмі.
The purpose of this study is to identify ways to improve marketing activities and develop a strategy for the investigated travel company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8120
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf239,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.