Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8120
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень туристичного ринку
Other Titles: Improvement of marketing activity of the enterprise on the basis of studies of the tourist market
Authors: Додон, Ю.Є.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингова діяльність
туристичні ринки
marketing activities
tourist markets
Abstract: Метою цього дослідження є визначення шляхів вдосконалення маркетингової діяльності та розробка стратегії у досліджуваній туристичній фірмі.
The purpose of this study is to identify ways to improve marketing activities and develop a strategy for the investigated travel company.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8120
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf239,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.