Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДодон, Ю.Є.-
dc.date.accessioned2018-12-13T22:37:10Z-
dc.date.available2018-12-13T22:37:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8120-
dc.description.abstractМетою цього дослідження є визначення шляхів вдосконалення маркетингової діяльності та розробка стратегії у досліджуваній туристичній фірмі.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of this study is to identify ways to improve marketing activities and develop a strategy for the investigated travel company.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectтуристичні ринкиru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjecttourist marketsru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень туристичного ринкуru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of the enterprise on the basis of studies of the tourist marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf239,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.