Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8122
Назва: Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства
Інші назви: The strategy of improving the competitiveness of hotel enterprises
Автори: Мушат, Д.А.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
готельне господарство
підприємство готельного господарства
ефективність
competition
competitiveness
hotel industry
hotel business
efficiency
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розробка та економічне обгрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності готелю «Чорне море – Парк Шевченко».
The purpose of the work is to develop and economically justify the ways to improve the competitiveness of the Black Sea - Park Shevchenko Hotel.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8122
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf403,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.