Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжавід Ширзад огли Мірзоєв-
dc.contributor.authorDzhavid Mirzoiev-
dc.date.accessioned2018-12-15T21:08:17Z-
dc.date.available2018-12-15T21:08:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОсновні тенденції ринку міжнародних освітніх послуг та вимоги до формування стратегічних пріоритетів України / Д. Ш. огли Мірзоєв // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – № 66 (2). – С. 174‒184. - ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8142-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні показники функціонування світового ринку освітніх послуг на прикладі провідних країн-лідерів за кількістю іноземців-випускників вищих навчальних закладів. На основі статистичних даних Світового банку за 2016–2017 роки розраховано коефіцієнт співвідношення між кількістю іноземців-випускників ВНЗ та пропозицією робочої сили (наявним працездатним населенням). Проаналізовано динаміку та структуру кількості іноземних громадян, що здобувають вищу освіту в Україні. Особливу увагу зосереджено на останніх змінах у географічній структурі в’їзного потоку. Виділено країни, які в минулих роках були основними постачальниками іноземних абітурієнтів, але за низкою причин поступилися іншим державам, що потребує нагального перегляду стратегії співробітництва із закордонними партнерами. Проведено порівняння кількості іноземців, яких було прийнято на початковий цикл навчання, із загальними обсягами випуску після завершення повного циклу. Виявлено характерні вимоги потенційних споживачів до приймаючих країн, на основі яких на державному та регіональному рівнях повинні будуватися стратегії залучення зарубіжних студентів до національних освітніх закладів. Серед основних відокремлено: забезпечення безпеки перебування іноземних громадян в країні, використання інноваційних технологій у процесі навчання та забезпечення зв’язку із практичною діяльністю, наявність транспортної та побутової інфраструктури, проведення маркетингових заходів на постійній основі та надання повної інформації щодо процедури вступу та підготовки до іспитів. Наведено приклади практичної реалізації цих стратегій та альтернативи їх використання. Обґрунтована ефективність стимулювання експорту освітніх послуг для соціально- економічного розвитку країни та активізації міжнародного ділового співробітництва.ru_RU
dc.description.abstractThe main indicators of functioning of the world market of educational services using the example of the lead countries by the number of foreign graduates of higher education institutions are considered in the article. The ratio between the number of foreign citizens graduated from higher education institutions and the supply of labour force (available working population) is calculated on the basis of the World Bank’s statistics for 2016–2017. The analysis of the dynamics and the structure of number of foreign citizens obtaining higher education in Ukraine is conducted. A special attention is focused on the recent changes in the geographical structure of the inbound flow. The countries, which were the main suppliers of foreign entrants in the past years, but for a number of reasons have lost ground to other states, are identified that requires an urgent review of the strategy of cooperation with foreign partners. The comparison of the number of foreigners enrolled at the initial cycle of studies with the total graduates’ output after completion the full cycle is provided. The characteristic requirements of potential consumers to host countries are revealed, on the basis of which the strategy of attracting foreign students to national education institutions should be built on the state and regional level. Among the main requirements are the security of foreign citizens’ stay in the country, the use of innovative technologies in the educational process and interrelation with practical activities, the availability of transport and domestic infrastructure, permanent marketing activities and full information support on the enrolment procedure and preparation for examinations. The examples of practical implementation of these strategies and alternatives to their use are given. The efficiency of stimulating the export of educational services for the country’s socio-economic development and intensification of international business cooperation is substantiated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвимоги споживачів до освітніх послугru_RU
dc.subjectпоказники світового ринкуru_RU
dc.subjectосвітніх послугru_RU
dc.subjectекспорт освітніх послугru_RU
dc.subjectгеографія в’їзних потоківru_RU
dc.subjectкількість іноземців, які навчаються в Україніru_RU
dc.subjectconsumer requirements for educational servicesru_RU
dc.subjectindicators of the world market of educational servicesru_RU
dc.subjectexport of educational servicesru_RU
dc.subjectgeography of inbound flowsru_RU
dc.subjectthe number of foreigners studying in Ukraineru_RU
dc.titleОсновні тенденції ринку міжнародних освітніх послуг та вимоги до формування стратегічних пріоритетів Україниru_RU
dc.title.alternativeMain trends in the market of international educational services and requirements for the formation of strategic priorities of Ukraineru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 66



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.