Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
Назва: Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах
Інші назви: Statistical analysis of the use of social media in enterprises
Автори: Милашко, О.Г.
Mylashko, O.
Бібліографічний опис: Милашко О. Г. Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах / О. Г. Милашко, М. С. Шепель // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. - Випуск 4. - Частина ІI. - С. 159–164.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: соціальні медіа
соціальний маркетинг
інтернет ресурси
маркетинг підприємств
соціальні мережі
інтернет
social media
social marketing
internet resources
enterprise marketing
social networks
the internet
стаття
Короткий огляд (реферат): Представлено аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку соціальних медіа в Україні. Розглянуто основні види соціальних медіа. Досліджено значення соціального маркетингу у діяльності підприємств.
Presented is an analysis of the current state and trends in the development of social media in Ukraine. The main types of social media are considered. The importance of social makreting in the activity of the enterprise is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.