Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
Title: Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах
Other Titles: Statistical analysis of the use of social media in enterprises
Authors: Милашко, О.Г.
Mylashko, O.
Citation: Милашко О. Г. Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах / О. Г. Милашко, М. С. Шепель // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. - Випуск 4. - Частина ІI. - С. 159–164.
Issue Date: 2018
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: соціальні медіа
соціальний маркетинг
інтернет ресурси
маркетинг підприємств
соціальні мережі
інтернет
social media
social marketing
internet resources
enterprise marketing
social networks
the internet
стаття
Abstract: Представлено аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку соціальних медіа в Україні. Розглянуто основні види соціальних медіа. Досліджено значення соціального маркетингу у діяльності підприємств.
Presented is an analysis of the current state and trends in the development of social media in Ukraine. The main types of social media are considered. The importance of social makreting in the activity of the enterprise is investigated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
Appears in Collections:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.