Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8187
Назва: Розвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку Одеси
Інші назви: Developing the Logistics Outsourcing in Ukraine: Improving the Efficiency of Transport Intermediaries in the Odesa Market
Автори: Жарська, І.О.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Розвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку Одеси / І. О. Жарська, М. В. Каліна // Бізнес Інформ. – 2018. – № 8. – C. 230–235.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: логістика
логістичний аутсорсинг
логістичні провайдери
транспортні посередники
логістичний ланцюжок
logistics
logistics outsourcing
logistics providers
transport intermediaries
logistics chain
стаття
Короткий огляд (реферат): Метою статті є аналіз діяльності транспортних посередників на ринку Одеси, систематизація основних проблем їх діяльності та визначення найбільш ефективних шляхів подальшого розвитку. Наведено результати маркетингового дослідження рівня якості послуг транспортних посередників, представлених на ринку Одеси. Під час дослідження за допомогою 5-бальної шкали було проаналізовано діяльність 35 компанійперевізників. Для проведення рейтингу посередників був використаний експертний метод оцінювання на основі 6 показників: «Технічні характеристики», «Надійність», «Якість», «Швидкість доставки», «Ціни», «Автопарк». Для кожного показника було розроблено деталізовану шкалу оцінювання. За результатами дослідження ринку транспортних посередників Одеси виявлено шість основних проблем і запропоновано шляхи їх подолання. Визначено, що насамперед підвищення ефективності діяльності транспортних посередників і якості наданих послуг пов’язане з більш інтенсивним використанням сучасних інформаційних систем і технологій та впровадженням нових систем мотивації персоналу.
The article is aimed at analyzing the activities of transport intermediaries in the Odesa market, systematizing the main problems of their activities and determining the most effective ways of further development. The results of a marketing study on the quality level of services of the transport intermediaries, presented in the Odesa market are presented. In the course of the study with the help of a 5-point scale the activity of 35 companies-carriers was analyzed. For conducting the rating of intermediaries, the expert method of assessment on the basis of 6 indicators was used: «Technical characteristics», «Reliability», «Quality», «Speed of delivery», «Prices», «Autopark». A detailed assessment scale was developed for each indicator. According to results of the study on the market of transport intermediaries of Odesa, six main problems were identified and ways of their solution were submitted. It is determined, that first of all an increase of efficiency as to activity of transport intermediaries and quality of provided services is connected with more intensive use of modern information systems and technologies along with introduction of new systems of staff motivation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8187
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.