Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2019-01-21T12:58:58Z-
dc.date.available2019-01-21T12:58:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРозвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку Одеси / І. О. Жарська, М. В. Каліна // Бізнес Інформ. – 2018. – № 8. – C. 230–235.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8187-
dc.description.abstractМетою статті є аналіз діяльності транспортних посередників на ринку Одеси, систематизація основних проблем їх діяльності та визначення найбільш ефективних шляхів подальшого розвитку. Наведено результати маркетингового дослідження рівня якості послуг транспортних посередників, представлених на ринку Одеси. Під час дослідження за допомогою 5-бальної шкали було проаналізовано діяльність 35 компанійперевізників. Для проведення рейтингу посередників був використаний експертний метод оцінювання на основі 6 показників: «Технічні характеристики», «Надійність», «Якість», «Швидкість доставки», «Ціни», «Автопарк». Для кожного показника було розроблено деталізовану шкалу оцінювання. За результатами дослідження ринку транспортних посередників Одеси виявлено шість основних проблем і запропоновано шляхи їх подолання. Визначено, що насамперед підвищення ефективності діяльності транспортних посередників і якості наданих послуг пов’язане з більш інтенсивним використанням сучасних інформаційних систем і технологій та впровадженням нових систем мотивації персоналу.ru_RU
dc.description.abstractThe article is aimed at analyzing the activities of transport intermediaries in the Odesa market, systematizing the main problems of their activities and determining the most effective ways of further development. The results of a marketing study on the quality level of services of the transport intermediaries, presented in the Odesa market are presented. In the course of the study with the help of a 5-point scale the activity of 35 companies-carriers was analyzed. For conducting the rating of intermediaries, the expert method of assessment on the basis of 6 indicators was used: «Technical characteristics», «Reliability», «Quality», «Speed of delivery», «Prices», «Autopark». A detailed assessment scale was developed for each indicator. According to results of the study on the market of transport intermediaries of Odesa, six main problems were identified and ways of their solution were submitted. It is determined, that first of all an increase of efficiency as to activity of transport intermediaries and quality of provided services is connected with more intensive use of modern information systems and technologies along with introduction of new systems of staff motivation.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectлогістикаru_RU
dc.subjectлогістичний аутсорсингru_RU
dc.subjectлогістичні провайдериru_RU
dc.subjectтранспортні посередникиru_RU
dc.subjectлогістичний ланцюжокru_RU
dc.subjectlogisticsru_RU
dc.subjectlogistics outsourcingru_RU
dc.subjectlogistics providersru_RU
dc.subjecttransport intermediariesru_RU
dc.subjectlogistics chainru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleРозвиток логістичного аутсорсингу в Україні: підвищення ефективності діяльності транспортних посередників на ринку Одесиru_RU
dc.title.alternativeDeveloping the Logistics Outsourcing in Ukraine: Improving the Efficiency of Transport Intermediaries in the Odesa Marketru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.