Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8262
Назва: Класифікація «мертвих міст» як об’єктів сучасного туризму
Інші назви: «Dead cities» as an object of modern tourism
Автори: Іванов, А.М.
Ivanov, A.
Бібліографічний опис: Іванов А. М. Класифікація «мертвих міст» як об’єктів сучасного туризму / А. М. Іванов // Бізнес-навігатор: Науково-виробничий журнал. – 2014. - №1 (33). – С. 289-294.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Університет бізнесу та права
Ключові слова: «мертве місто»
«місто-привід»
некрополь (могильник, кладовище)
зникле місто
«темний» туризм
“dead city”
“city-phantom”
necropolis (burial ground, cemetery)
disappeared city
“dark” tourism
Короткий огляд (реферат): В статті надано визначення терміну «мертве місто». Запропонована авторська класифікація «мертвих міст» як об’єктів, які є привабливими з точки зору сучасної туристичної діяльності. Запропоновані приклади таких міст. Зроблено висновки щодо перспектив розвитку спеціалізованого туризму з відвідуванням «мертвих міст».
The term “dead city” is definied in the article. The author offers the classification of “dead cities” as the objects considered to be attractive for tourist activities. The examples of those cities are given in the article. The conclusions as for the perspectives of the development of specialized tourism with visiting “dead cities” are made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8262
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Класифікація «мертвих міст» як об’єктів сучасного туризму.pdf175,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.