Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8373
Назва: Маркетинг регіонів як фактор інвестиційної привабливості
Інші назви: Marketing of the regions as a factor of investment attractiveness
Автори: Балджи, М.Д.
Baldzhy, M.
Бібліографічний опис: Маркетинг регіонів як фактор інвестиційної привабливості / М. Д. Балджи // Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 25-26 травня 2018 р.). – Одеса: ТЕС, 2018. – С. 51-52.
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТЕС
Ключові слова: маркетинг
регіон
привабливість
marketing
region
attractiveness
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано інвестиційну привабливість регіону за рахунок розвитку маркетингової стратегії.
The investment attractiveness of the region is substantiated by development of marketing strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8373
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг регіонів як фактор інвестиційної привабливості.pdf319,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.