Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385
Назва: Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях
Інші назви: Use of statistical methods in marketing research
Автори: Ольвінська, Ю.О.
Olvinskaya, Y.
Бібліографічний опис: Ольвінська Ю. О. Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях / Ю. О. Ольвінська, А. А. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – Випуск 4. - Частина ІІІ. - С. 191–195.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: генеральна сукупність
одиниця вибірки
вибіркова сукупність
похибка вибірки
спостереження
експеримент
general population
sampling unit
sample collection
sample error
observation
experiment
стаття
Короткий огляд (реферат): Вказано на необхідність проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано причини використання вибіркового методу у маркетингових дослідженнях. Виявлено залежність обсягу вибірки від її похибок.
The necessity of conducting marketing research. Reasonably use sampling in market research. The dependence of the sample size from its errors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.