Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385
Title: Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях
Other Titles: Use of statistical methods in marketing research
Authors: Ольвінська, Ю.О.
Olvinskaya, Y.
Citation: Ольвінська Ю. О. Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях / Ю. О. Ольвінська, А. А. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – Випуск 4. - Частина ІІІ. - С. 191–195.
Issue Date: 2018
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: генеральна сукупність
одиниця вибірки
вибіркова сукупність
похибка вибірки
спостереження
експеримент
general population
sampling unit
sample collection
sample error
observation
experiment
стаття
Abstract: Вказано на необхідність проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано причини використання вибіркового методу у маркетингових дослідженнях. Виявлено залежність обсягу вибірки від її похибок.
The necessity of conducting marketing research. Reasonably use sampling in market research. The dependence of the sample size from its errors.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385
Appears in Collections:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.