Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльвінська, Ю.О.-
dc.contributor.authorOlvinskaya, Y.-
dc.date.accessioned2019-02-15T23:41:17Z-
dc.date.available2019-02-15T23:41:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОльвінська Ю. О. Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях / Ю. О. Ольвінська, А. А. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – Випуск 4. - Частина ІІІ. - С. 191–195.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385-
dc.description.abstractВказано на необхідність проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано причини використання вибіркового методу у маркетингових дослідженнях. Виявлено залежність обсягу вибірки від її похибок.ru_RU
dc.description.abstractThe necessity of conducting marketing research. Reasonably use sampling in market research. The dependence of the sample size from its errors.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectгенеральна сукупністьru_RU
dc.subjectодиниця вибіркиru_RU
dc.subjectвибіркова сукупністьru_RU
dc.subjectпохибка вибіркиru_RU
dc.subjectспостереженняru_RU
dc.subjectекспериментru_RU
dc.subjectgeneral populationru_RU
dc.subjectsampling unitru_RU
dc.subjectsample collectionru_RU
dc.subjectsample errorru_RU
dc.subjectobservationru_RU
dc.subjectexperimentru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleВикористання статистичних методів у маркетингових дослідженняхru_RU
dc.title.alternativeUse of statistical methods in marketing researchru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.