Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8410
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства ПАТ «Одескабель»
Інші назви: Managing the competitiveness of PJSC "Odesskabel" enterprise
Автори: Бакшлян, Ю.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: формування ланцюга
споживча цінність
реiнжинiринг
chain formation
consumer value
reengineering
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження. Метою дослідження є аналіз проблем, пов'язаних з формуванням ланцюга цінностей при стратегічному плануванні врозріз основних процесів виробництва, збуту і просування з урахуванням географічного положення підприємства і специфікою реалізованих товарів.
The aim of the study. The purpose of the study is to analyze the problems associated with the formation of a chain of values in strategic planning in violation of the basic processes of production, sales and promotion, taking into account the geographical location of the enterprise and the specifics of the goods sold.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8410
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf200,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.