Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБакшлян, Ю.В.-
dc.date.accessioned2019-02-18T21:33:53Z-
dc.date.available2019-02-18T21:33:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8410-
dc.description.abstractМета дослідження. Метою дослідження є аналіз проблем, пов'язаних з формуванням ланцюга цінностей при стратегічному плануванні врозріз основних процесів виробництва, збуту і просування з урахуванням географічного положення підприємства і специфікою реалізованих товарів.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the study. The purpose of the study is to analyze the problems associated with the formation of a chain of values in strategic planning in violation of the basic processes of production, sales and promotion, taking into account the geographical location of the enterprise and the specifics of the goods sold.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectформування ланцюгаru_RU
dc.subjectспоживча цінністьru_RU
dc.subjectреiнжинiрингru_RU
dc.subjectchain formationru_RU
dc.subjectconsumer valueru_RU
dc.subjectreengineeringru_RU
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства ПАТ «Одескабель»ru_RU
dc.title.alternativeManaging the competitiveness of PJSC "Odesskabel" enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf200,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.