Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8413
Назва: Організація просування ювелірної продукції на ринку
Інші назви: Organization of promotion of jewelry products on the market
Автори: Борисова, Д.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: просування продукції
ювелірна галузь
product promotion
jewelry industry
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є – дослідити методи, підходи до управління просуванням продукції, висвітлити ключові тенденції розвитку та особливості просування ювелірної продукції в Україні й світі.
The purpose of the thesis is to investigate methods, approaches to management promoting products, highlighting key trends and peculiarities promotion of jewelry products in Ukraine and in the world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8413
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf264,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.