Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Д.В.-
dc.date.accessioned2019-02-18T22:15:14Z-
dc.date.available2019-02-18T22:15:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8413-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є – дослідити методи, підходи до управління просуванням продукції, висвітлити ключові тенденції розвитку та особливості просування ювелірної продукції в Україні й світі.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the thesis is to investigate methods, approaches to management promoting products, highlighting key trends and peculiarities promotion of jewelry products in Ukraine and in the world.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпросування продукціїru_RU
dc.subjectювелірна галузьru_RU
dc.subjectproduct promotionru_RU
dc.subjectjewelry industryru_RU
dc.titleОрганізація просування ювелірної продукції на ринкуru_RU
dc.title.alternativeOrganization of promotion of jewelry products on the marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf264,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.