Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарченко, А.Ю.-
dc.date.accessioned2019-02-18T22:28:19Z-
dc.date.available2019-02-18T22:28:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8414-
dc.description.abstractМетою роботи є аналіз науково-методичних засад управління продуктовим портфелем страхової компанії та розробка практичних рекомендацій щодо управління продуктовим портфелем страхової компанії в процесі трансформації страхового ринку та за умов набуття визначальної ролі нетрадиційних каналів реалізації послуг фінансових установ. Для досягнення зазначеної мети було поставлено і вирішено наступні завдання: - визначена теоретичні основи формування страхового портфеля; - досліджено методи управління страховим портфелем страховика; - виконано аналіз вітчизняного страхового ринку; - проведено SWOT – аналіз ПрАТ «Європейський страховий альянс» ; - запропоновані практичні маркетингові рекомендацій щодо покращення якості управління продуктовим портфелем за каналами продажів. Практичне значення дипломної роботи полягає в тому, що розроблені документи можуть бути використані в практичної діяльності ПрАТ «Європейський страховий альянс».ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the work is to analyze the scientific and methodological principles of managing the product portfolio of the insurance company and to develop practical recommendations for managing the product portfolio of the insurance company in the process of transformation of the insurance market and in case of becoming a determining role of non-traditional channels for the implementation of services of financial institutions. To achieve this The goals were set and the following were resolved task: - defined theoretical foundations for the formation of an insurance portfolio; - Methods of managing the insurance portfolio of the insurer; - analysis of the domestic insurance market; - SWOT analysis of PJSC "European Insurance Alliance" was conducted; - Proposed practical marketing recommendations for improving the quality of product portfolio management through sales channels. The practical significance of the thesis is that the documents developed can be used in practical activities of PJSC "European Insurance Alliance".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстраховий портфельru_RU
dc.subjectстрахова компаніяru_RU
dc.subjectстрахові послугиru_RU
dc.subjectканали продажів страхової компаніїru_RU
dc.subjectinsurance portfolioru_RU
dc.subjectinsurance companyru_RU
dc.subjectinsurance servicesru_RU
dc.subjectsales channels of the insurance companyru_RU
dc.titleУправління продуктовим портфелем ПрАТ « Європейський страховий альянс »ru_RU
dc.title.alternativeProduct portfolio management PJSC "European insurance alliance"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf700,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.