Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8430
Title: Організаційно - методичні засади комплексного обслуговування фізичних осіб
Other Titles: Organizational and methodical principles of complex service of individuals
Authors: Білих, О.Е.
Issue Date: 2018
Keywords: комплексне обслуговування
фізична особа
депозит
кредитування
розрахунково-касове обслуговування
картковий рахунок
фінансова установа
банківська система
сегментація
якість обслуговування
complex service
individual
deposit
crediting
settlement and cash services
card account
financial institution
banking system
segmentation
quality of service
Abstract: Мета випускної роботи полягає у визначенні необхідності якісного комплексного обслуговування банками фізичних осіб, виявленні слабких сторін та можливостей удосконалення алгоритму банківського обслуговування фізичних осіб.
The purpose of the final work is to determine the need for high-quality integrated banking services for individuals, identify weaknesses and opportunities to improve the algorithm of retail banking.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8430
Appears in Collections:Факультет фінансів та банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.