Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8432
Назва: Організація просування продукту на ринку страхових послуг
Інші назви: Organization of product promotion in the market of insurance services
Автори: Кучеренко, Д.Ю.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: страховий продукт
страхова компанія
страхові послуги
страхування спортсменів
insurance product
insurance company
insurance services
insurance of athletes
Короткий огляд (реферат): Метою роботи роботи є аналіз науково-методичних засад просування страхових продуктів та розробка практичних рекомендацій щодо виходу страхової компанії на цільові клієнтські сегменти за умов набуття визначальної ролі нетрадиційних каналів реалізації послуг фінансових установ. Для досягнення зазначеної мети було поставлено і вирішено наступні завдання: - визначена теоретичні основи поняття страхового; - досліджено стратегії та методи просування страхових послуг страховика; - виконано аналіз вітчизняного страхового ринку; - проведено аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Європейський страховий альянс» ; - запропоновані практичні маркетингові рекомендацій щодо просування страхового продукту на цільовому сегменті. Практичне значення дипломної роботи полягає в тому, що розроблені документи можуть бути використані в практичної діяльності ПрАТ «Європейський страховий альянс».
The purpose of the work is to analyze the scientific and methodical principles of advancement of insurance products and to develop practical recommendations for the exit of the insurance company to the target customer segments in case of becoming a determining role of non-traditional channels for the implementation of services of financial institutions. To achieve this The goals were set and the following were resolved task: - defined theoretical basis of the concept of insurance; - strategies and methods of advancement of insurer insurance services are investigated; - analysis of the domestic insurance market; - analysis of marketing activity of PJSC "European Insurance Alliance"; - Proposed practical marketing recommendations for promotion of the insurance product on the target segment. The practical significance of the thesis is that the documents developed can be used in practical activities of PJSC "European Insurance Alliance".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8432
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf705,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.