Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковуник, Г.І.-
dc.date.accessioned2019-02-19T22:29:09Z-
dc.date.available2019-02-19T22:29:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8442-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є аналіз теоретико-методичних основ і практичних рекомендацій щодо розробки напрямів підвищення якості послуг підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the qualification work is to analyze theoretical and methodological foundations and practical recommendations for the development of the directions of improving the quality of the services of the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectринок послугru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність послугru_RU
dc.subjectquality managementru_RU
dc.subjectservice marketru_RU
dc.subjectservice competitivenessru_RU
dc.titleУправління якістю та конкурентоспроможністю послуг підприємства ТОВ «СТАДІ СІСТЕМС ОДЕСА»ru_RU
dc.title.alternativeQuality and Competitiveness Management of Enterprise LLC «STADI SYSTEMS ODESSA»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf462,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.