Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8448
Назва: Управління маркетингової діяльності на основі CRM – технологій
Інші назви: Management of marketing activities based on CRM – technologies
Автори: Лаврущенко, Є.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова діяльність
інтернет-технології
marketing activity
internet technology
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є управління маркетинговою діяльністю на основі CRM – технологій.
The purpose of the work is to manage marketing activities based on CRM technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8448
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна работа.pdf225,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.