Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8450
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Formation of marketing strategy of the enterprise
Автори: Золотих, А.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова стратегія підприємства
marketing strategy of the enterprise
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є формування маркетингової стратегії підприємства.
The purpose of the thesis is to form the marketing strategy of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8450
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf279,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.